ابوالفضل اسکندری

گرافیست

گرافیست

جهت ثبت سفارشات خود به بخش "تماس با من" مراجعه نمایید.

لوگوی GAME

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ق.ظ

این لوگو رو برای شرکت در یک مسابقه طراحی کردم، که به لطف خدا اول شدم.

برای دیدن مراحل طراحی لوگو، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GAME Logo

مراحل طراحی لوگو:

 

  • ابوالفضل اسکندری

گیم

بازی

game

مراحل طراحی لوگو

لوگو

نظرات  (۵)

سلام
ایده خیلی خوبیه ابوالفضل جانــــ
بنظرم اگه فقط G و E باشه بعدش اون دسته بازی وسط این دو حرف قرار بگیره ، بعد A وسط دسته باشه که هم خود A رو نشون بده و هم کمک کنه به تشکیل حرف M بهتره
البته باید تست کرد :)
پاسخ:
سلام. ممنون عزیز.
البته ایده و اجرا رو مجبور شدم خیلی سریع انجام بدم، چون وقت کم بود.
ایده تو رو هم باید تست کرد تا دید چطور میشه.
ممنون از نظرت
یا علی

  • Mohammad Rohnavaz
  • اگه هزار بار دیگه ام این لوگو رو ببینم حتی تو مسابقات دیگه هم بخواد باشه ، بدون رقیب میبینمش و هم اینکه بازم نقصی در طراحی اون نمیبینم!
    موفق باشی ابوالفضل جان x:
    پاسخ:
    سلام آقا محمد.
    همیشه لطف داشتی به من.
    ممنون x:
    سلام
    خیلی باحال شده
    من هم خیلی دوست دارم کار طراحی لوگو رو یاد بگیرم
    شما فقط از فتوشاپ در این طراحی استفاده کردین یا برنامه ی دیگه ای هم بوده؟
    پاسخ:
    سلام. ممنون
    طراحی لوگو باید به صورت Vector باشه.
    حالا با هر نرم افزاری که بشه وکتور کار کرد، میتونید لوگو طراحی کنید که معروف ترینشون Illustrator و Corel draw و البته فتوشاپه. که در فتوشاپ با ابزار Pen میتونید انجام بدید.
    این طرح هم با فتوشاپ کار شده.
    یا علی
    سلام
    ممنون داداش بابت راهنماییت
    آموزشی مد نظرتون هست که نحوه کار با pen رو به طور کامل یاد بگیرم؟
    و می شه بگین vector یعنی چی؟
    اشکر
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    من انجمن مجید آنلاین رو بهتون پیشنهاد میکنم. اونجا میتونید سوالاتتون رو بپرسین تا من و بقیه دوستان تا حد دانشمون راهنماییتون کنیم.
    forum.majidonline.com
    این هم لینک آموزش: http://forum.majidonline.com/threads/145060-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-Pen-%D8%B7%D9%88%D9%84-!
    وکتور هم به معنای بردار هست، یعنی تصاویری که به صورت برداری و هندسی خلق بشن و نه پیکسلی. پیکسل با تغییر سایز و zoom کیفیتش رو از دست میده، ولی وکتور نه.
    حالا تو انجمن که عضو شدین، انشاءالله مفصل تر راهنماییتون میکنیم.
    یا علی
    تشکر از کتابی که معرفی کردین
    یه مشکل بر خوردم که توی انجمن مطرح کردم ممنون می شم راهنماییم کنید
    http://forum.majidonline.com/threads/212296-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-pen
    تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی